ES

ES

ES

ES

مفید بودن یا نبودن فروشگاه های اینترنتی


با و وجود پیشرفت ها و نو آوری هایی که در فضای مجازی و وب رخ داده و هر روز شاهد ظهور استارت اپ هایی در این عرصه هستیم که انواع فروشگاه ها و کسب و کار هایی را در اینترنت به وجود می اورند و باعث رونق این فضای پر بار می شوند . فروشگاه های اینترنتی کتاب نیز از این قاعده مثتثنی نبوده و در حال گسترش و بهبود یافتن هستند که چند سالی است در ایران نیز این فروشگاه ها رونق پیدا کرده اند.

حالا در اینجا می خواهیم در مورد مزایا و معایبی که فروشگاه های کتاب دارند صحبت کنیم و شرح دهیم پرا استفاده از انها مفید است یا بالعکس.

برای مثال فروشکاه اینترنتی کتاب دی بوک را می خواهیم با بررسی هایی که انجام دادیم فواید استفاده از ان را برایتان  بگوییم.

در این فروشگاه شما می توانید با صرفه جویی کردن در زمان و انرژی و همچنین کمک در کاهش مشکل ترافیک و الودگی ناشی از رفت و امد های مکرر به راحتی و اسودگی به فرشگاه دسترسی داشته باشید و کتابی که می خواهید دریافت کنید.

با دسترسی 24 ساعت روز و 7 روز هفته و هر روزی در سال می توانید به این فروشگاه دسترسی پیدا کرده و به روز ترین و جدید ترین عناوین و تیتر ها رو مشاهده نمایید.

علاوه بر این با داشتن کتب فراوان و کامل بودن دسته بندی و تعدد ناشران و نویسندگان کتب را می بینید و این حق انتخاب را دارید که از هر انتشاراتی که تمایل دارید کتاب خود را خریداری کنید .

شاید هم بخاهید درباره ی یک کتاب نظری از کسی بپرسید و بدانید ایا کتابی که می خواهید ارزش حتی یکبار خواندن را دارد که این امکان فقط می تواند در فروشگاه اینترنتی کتاب برای شما فراهم شود و بتوانید به نظرات دیگران نیز دسترسی پیدا کنید.

یکی از ویژگی های فروشگاه های اینترنتی این است که تخفیف های ویژه و قیمت های پایین تری نسبت به جا های دیگر اراعه می دهند و این می تواند به خاطر حذف واسطه ها و دلالان کتاب باشد که عامل گرانی و افزایش قیمت ها هستند.

و در ضمن شما می توانید بخشی از کتاب و خلاصه ای از ان را مطالعه کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید نمایید.

مانند هر کسب و کار و فروشگاهی معایبی هم در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که نسبت به فواید انها بسیار ناچیز به نظر می ایند.

حریم خصوصی و امنیت در فضای مجازی همواره مورد تهاجم بوده و برای فروشگاه های اینترنتی هم همینگونه است و باید احتیاط کافی را داشت و از فروشگاه های معتبری کتاب خرید که یکی از این فروشگاه ها فروشگاه اینترنتی دی بوک است.

در برخی از موارد پیش می اید که کالا با تاخیر به دست مشتری برسد و این خود سبب نا رضایتی مشتری می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.